S-a rezolvat: nu se poate
Preturi si preturi

Apropo de articolul anterior despre happybox, am primit urmatorul raspuns pe email. Va spun sincer ca sunt foarte placut surprinsa de raspuns. 

Buna ziua Vanda Lizeh,

Va scriu ca raspuns la articolul scris de dumneavoastra pe blogul gangblog.ro, despre happybox.

In ceea ce priveste problema pe care ati sesizat-o , trebuie sa stiti ca parteneriatul pe care happybox il are cu Diverta este bazat pe un contract de consignatie.

Practic happybox vinde produse catre Diverta iar pretul de vanzare este stabilit de acestia, in functie de adaosul pe care acestia il percep.

happybox nu are o putere de influenta in stabilirea preturilor de vanzare in magazinele Diverta, acestia avand o grila fixa de adaos procentual pe care il aplica pretului.

Putem spune ca am reusit chiar sa pastram un adaos mai mic decat cel practicat in mod normal de Diverta, pentru a nu interveni o diferenta foarte mare fata de preturile publicate pe siteul www.happy-box.ro si pentru a reusi sa ne pastram promisiunea fata de clienti. Un alt lucru pe care vi-l marturisim este faptul ca ne este absolut imposibil sa le oferim un prêt atat de mic de cumparare incat dupa adaugarea procentului sa se ajunga la preturile de pe site-ul happybox.

Trebuie sa recunoastem ca prin intermediul lantului Diverta produsele sunt mai aproape de clienti si se pot cumpara de Luni pana Duminica intre orele 10.00- 22.00, ceea ce nu se aplica pentru achiztiile on-line sau din magazinul nostru care are program de Luni-Vineri 10.00-18.00 (la fel fiind si intervalul de plasare a comenzilor catre curier).     

Acest lucru pe care dumneavoastra l-ati sesizat corect se intampla cu absolut toate bunurile care se regasesc in magazine de desfacere, pretul la producator este intotdeauna mai mic pe site-ul sau si in magazinul propriu.

Am incercat sa fim foarte transparenti si sa anuntam in comunicatele de presa date faptul ca preturile produselor happybox in Diverta sunt mai mari decat pe site-ul nostru.

Ne cerem scuze ca aceasta informatie nu a fost suficient de puternic comunicata si nu a ajuns la dumneavoastra si va oferim un cod de reducere pentru o achizitie viitoare : xxxxxxx (on-line sau din magazinul nostru).

In speranta ca veti analiza si punctul nostru de vedere si ne veti acorda dreptul la replica,

Va doresc o zi buna!

 

Denisa Avram

Director Marketing

S-a rezolvat: nu se poate
Preturi si preturi