365 de inimioare
Despre CIO

Update la articolul de aici

M-am tot tinut sa scriu chestia asta, dar am tot amanat. Deci, cum s-a solutionat problema scaunului de masa rupt sub greutatea unui copil de nici 8 kile si jumatate, desi el ar fi trebuit sa tina 20? Hai sa va zic

A fost Domnul Vanda cu el in service, unde a fost luat la intrebari de un angajat. „Vai, dar cam nazdravan copilul, nu? Sare in scaun, asa-i?”. Domnul Vanda sunt convinsa ca a fost diplomat si i-a zis pe un ton cu mult bun simt ca nu, copilul nostru chiar nu e nazdravan in scaunul de masa, nu topaie, nu se ridica in picioare, scaunul a cedat sub greutatea unui copil care statea linistit in fund. Eu cu siguranta as fi facut o criza de nervi. Ma rog. Apoi, Domnul Vanda nu a primit un scaun nou, sau alt model de scaun, sau banii inapoi, ci i-au fost inlocuite piesele stricate. Nu mai spun ca nici macar nu erau in aceleasi culori, ca asta chiar nu are relevanta. Am constatat ulterior ca incepusera sa se mai rupa si alte piese, dar cei din service „nu au vazut” si nu ni le-au schimbat si pe alea. Practic, dupa ce le-am luat la puricat ne-am dat seama ca nu mai era nici macar o piesa intreaga in tot scaunul.

Iar eu vad o data la cateva zile ca imi intra pe blog cititori de pe platforma kinderkraft (presupun ca-s angajatii lor sau ceva), dar nu sufla nimeni niciun cuvant.

In continuare incerc sa ma dumiresc unde sa depun o plangere. OPC n-are a face, pentru ca ei ar constata ca mi-a fost rezolvata problema scaunului rupt prin inlocuirea la timp a pieselor cu defect. Doar ca problema mea e siguranta scaunului in general. Mai caut. Sunt prea inspumata ca sa renunt.

365 de inimioare
Despre CIO